Postup pro objednání,úhradu a zaslání zboží
NOVINKA..........NOVINKA..........NOVINKA...........NOVINKA
Nemáte zkušenost s naším krmivem ale chtěli byste ho vyzkoušet?
Chápeme, nevadí,
Objednejte si tedy malé balení ,
poskládané z různých druhů našich výrobků proto, aby se Váš čtyřnohý miláček
uměl lépe rozhodnout. Oslovte nás e-mailem, domluvíme složení balíčku
a jinak vše proběhne stejně jako je popsáno níže, ceny i ostatní obchodní podmínky
platí stejně jako u celých balení.
NOVINKA..........NOVINKA........NOVINKA............NOVINKA
1) VY odesíláte : stručnou objednávku zboží prostřednictvím e-mailu: info@chejn-krmiva.cz
pro úspěšnou objednávku je důležité, aby v ní bylo uvedeno:
druh zboží - počty ks
celé jméno a zasílací adresa - místo, kam má být zásilka doručena
telefonní číslo, aby Vás mohl pracovník služby PPL kontaktovat,
požadovaný způsob úhrady - platba předem nebo dobírka
(Vzhledem ke zkušebnímu provozu nemáme elektronický formulář, děkujeme za pochopení.)
PŘI PLATBĚ PŘEDEM:
2) MY odpovídáme : potvrzením objednávky a fakturou pro platbu předem na celou hodnotu zásilky,
pro provedení platby je na dokladu uvedeno jak číslo účtu, tak variabilní symbol, ten, prosíme dodržovat pro snadnou
identifikaci platby.
3) Vy hradíte fakturu převodem na účet
4) My nejpozději do dvou dnů od uskutečněného převodu potvrzujeme převzetí úhrady a odeslání zásilky.
ZE ZKUŠENOSTÍ POTVRZUJEME, ŽE PŘI PLATBĚ PŘEDEM DOBA MEZI OBJEDNÁNÍM ZBOŽÍ,PLATBOU A ZASLÁNÍM ZÁSILKY NEPŘEKROČILA 4 PRACOVNÍ DNY.
PŘI PLATBĚ DOBÍRKOU:
2) MY odpovídáme: potvrzením objednávky, kopií faktury a informací, kdy byla zásilka předána službě PPL
3) VY hradíte zásilku při převzetí HOTOVĚ pracovníkům PPL.
ZE ZKUŠENOSTI POTVRZUJEME, ŽE PŘI PLATBĚ DOBÍRKOU DOBA MEZI OBJEDNÁNÍM ZBOŽÍ A ODESLÁNÍM ZÁSILKY NEPŘEKROČILA 2 PRACOVNÍ DNY.
"zkušební provoz zásilkového obchodu v roce 2015"